lauratlihoiksi

lauratlihoiksi

maanantai 25. elokuuta 2014

Tekevälle sattuu

Esittelyvuoroon tulee nyt X.

Otsikko tekevälle sattuu kuvastaa tämän Lauran toimintaa hyvin.
En varsinaisesti kylläkään sanoisi itseäni tapaturma-alttiiksi, vaikka kaverit aina pyörittelee silmiään, kun kerron aikovani kokeilla jotain uutta.. Yleinen kommentti on ettei nyt vaan kävisi mitään ...En ymmärrä ;)

Liikuntataustaa minulla on koko elämäni ajalta laidasta laitaan.
Harrastelumielessä yleisurheilua, sählyä, tennistä, juoksua, rullistelua, jumppia jne mutta rakkaimpana harrastuksena lähes koko elämän mukana on säilynyt lentopallo. Ensi kaudella olen mukana joukkueessa, joka pelaa kakkossarjaa. Lisäksi nyt useamman vuoden aktiivinen saliharrastus pitää huolen, että vapaa-ajallani saan tehdä juuri sitä mitä haluan - liikkua. Treenejä viikkoon kertyy tavallisesti kymmenisen kappaletta. Jos ei, hypin seinille.



Mitä tahansa liikuntaan liittyvää minulle ehdotetaan, niin olen varmasti mukana! Pidän itseni ylittämisestä ja kaiken sellaisen kokeilusta, mitä en uskoisi pystyväni tekemään. Olen viehättynyt ajatuksesta, että ihminen pystyy mihin vain, kun motivaatio ja asenne (+tietysti terveys) on kohdillaan! On mielenkiintoista, miten vahva ihmismieli on.

Projekti #lauratlihoiksi on täydessä vauhdissa. Tänä aamuna yllätin Lillin rehkimästä penkkipunnerruksen parista ja samalla kerralla saatiin tulos mun kyykyistä. Käsinkohonta ja penkki odottaa omalta osaltani nyt olkapään paranemista, mutta ei anneta sen hidastaa muutoin hyvää treeniputkea. Niin tosiaan, tekevälle sattuu! Olkapään lepuutuksen lisäksi viime vuonna oli vähän polvi- ja selkäongelmaa, mutta onneksi pääkoppa on pysynyt vielä toistaiseksi kunnossa. Tai siis.. onko? :D



Reipasta viikkoa toivottelee Lapa

P.S. Olen P.S.-mestari, ja näyttää ainakin lupaavalta että blogikin tulee olemaan täynnä näitä jälkikirjoituksia, hah! Mutta todellinen P.S. tällä kertaa on se, että rojektia voi seurata myös Instagramissa #lauratlihoiksi






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä meille kysymys, kommentti tai muuta palautetta!