lauratlihoiksi

lauratlihoiksi

torstai 21. elokuuta 2014

Pieni ja pyöreä Pulla

Mistä pienet pullat on tehty? No sokerista,rasvasta,hiivasta,jauhoista...
Olin ehkä ennen,mutta en ole enää! Nykyään taitaa sisällysluettolassa enemmänkin lukea: liha,kala,kasvikset,marjat,kookosöljy(jokapaikanhöylä)yms. :D Tokihan sitä tulee välillä herkuteltuakkin,mutta ei todellakaan päivittäin,niinkuin parisen vuotta sitten.

Kuitenkin urheilua oon harrastanut pienestä tytöstä lähtien kaikenlaista taitoluistelusta kuntonyrkkeilyyn,välillä aktiivisemmin ja välillä hyvinkin laiskasti.
Lapsen syntymän jälkeen urheilu jäi todella vähälle,tyyliin pari kuukautta karistelin kesän kiloja,sitten taas laiskottelin ja joulun jälkeen sama! :D

Kunnes yksi kaunis päivä heräsi mielenkiinto punttien heilutteluun! Silloin päätin,että mä en voi olla näin saamaton ja otin yhteyttä ystävääni joka laati minulle treeniohjelman ja ruokaohjelman.
Nykyään olenkin PT Team Fitin onnellinen jäsen!

Noh,sitten päästään itse aiheeseen,eli tähän projektiin. Olen tässä miettinyt että jotain olis kiva tehdä salilla käymisen lisäksi,jotain vielä tavoitteellisempaa..Mutta kuitenkin jotain mikä liittyy siihen. Fitness-kisaajaa minusta ei koskaan tule,joten jotain muuta. Ja sittenhän mulla välähti kun Pilli puhui haluavansa hakea pelastusopistoon,mutta hylkäsi haaveet kuntotestin haastavuuden vuoksi.
Pillillä oli myös sillä sekunnilla välähtänyt ja niinpä päätettiin lähteä tähän projektiin yhdessä! :D

Tänään projekti pyörähti käyntiin tasokokeella ja saatiinkin mulle tulokset leuanvedosta,vatsoista ja kyykystä. Tasokokeen tulokset julkaistaan,kun ollaan saatu kaikki suoritettua.
Itselleni vaikeinta tulee olemaan uinti ja cooperi,mutta mikäänhän ei ole mahdotonta! ;)

Tässä vielä tämän päivän tunnelmia:





Huomenna jatketaan! -Laura L-







4 kommenttia:

  1. tsemppiä tytöt, u can doit :) terkuin toinen unelmoija samasta tiimistä ;)

    -hanna-
    http://laihdutusmatka2014.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos tsempeistä Hanna! :) Ja tsemppiä sun omaan projektiin,ollaan hyvissä käsissä! ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Satuuu! :D tsemppiä sinnekin! <3 tie ei tule olemaan esteetön,mutta esteet on tehty ylitettäviksi! :D

    VastaaPoista

Jätä meille kysymys, kommentti tai muuta palautetta!